poniedziałek, 22 października 2012

Imagin Niall :**

Tego imagina zauważyłam na Facebooku .
Spodobał mi się .. Ja nie jestem za dobra w pisaniu imag. więc musi wam wystarczyć taki :**



Jesteś strasznie zakochana w swoim najlepszym przyjacielu. Nie chcesz mu o tym powiedzieć, bo boisz się ze to skończy wasza przyjaźń.
Siedzialaś w domu. Usłyszałaś dzwonek do drzwi. Był to Louis. Strasznie zaplanowany wszedł do ciebie. Prawie go nie poznalaś.
- co się stało?
- Niall... On... On ...,
- co on?
-miał wypadek
-co?!
Pojechałaś szybk

o do szpitala do Nialla. Był podpięty do aparatury i w śpiączce.
- Niall!
Siedzialas przy nim dzień i noc. Kochałaś go i chłopaki o tym wiedzieli.
- Niall wiem ze tego nie słyszysz ale nie miałabym odwagi na to żeby powiedzieć ci to prosto w twarz. Podobasz mi się i to bardzo. Szaleje za Tobą ale nie chce zniszczyć naszej przyjaźni. Kocham cię.
Niall nic nie powiedział. Mialas już wychodzić bo misialas iść do mamy, ale coś cię zatrzalo.
- (t. I.) zaczekaj
- Niall! Wstales jak się czujesz? Wszystko w porządku? Nie martw się wszystko będzie dobrz...
-ciiii.., spokojnie. Chce ci coś powiedzieć.
- No?
- ja tez cię kocham.
- co? Skąd wiesz?
-słyszałem jak mówiłas to wszystko.
- jak to?
- mamy cię!- wybiegli chłopcy i Zaczęli krzyczeć.
- Niall nie miał wypadku. Pracownicy szpitala n pomogli cię wykręcić. Wiedzieliśmy ze kochasz Nialla a on ciebie więc wymyslilismy to.
- Niall ty o wszystkim wiedziales?
- emmmm.. Tak, ale to chłopaki to wszystko wymyślili.
- ohh.... - pocalowalas go.
- i co są razem? Powiedział Harry który wpadł szybko do sali.
- tak. - powiedziałaś i usmiechnelas sie do Nialla. Od tej pory jesteście para.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz