niedziela, 14 października 2012

Tatuaż Liam'a i Louis'a / Niall w związku ?!

Louis i Liam będąc w Irlandi zrobili sobie tatuaż , teraz namawiają do tego Niall'a 
on by się śikał z bólu bo jest wrażliwy ;3 xD



a propos Niall'a.. podobno w jednym z wywiadów powiedział że "..nie spotyka się z Demi Lovato, bo jest w związku". jacież pierdziele, mam nadzieję że to kolejna plotka.. chociaż w sumie, fakt że ma dziewczynę która nie jest osobą publiczną { oby ;d }, nie łaknie jego sławy i zapewne chce żeby ich związek był normalny mnie cieszy.. MIŁOŚCI ŻYCZĘ :D 

  

HAHAHAHAHA NIE MOGĘ !


                                                                                                     Olka xx

2 komentarze:

  1. Weronika ja jestem jego dziewczyną nie wiedziałaś @??:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi się nie ważcie namawiać Niallerka :)

    OdpowiedzUsuń