sobota, 13 października 2012

Na początek pare FAKTÓW :**

#1. Nikogo uczucia nie są ważniejsze niż twoje, więc pamiętaj, że należy mieć czas, aby kochać siebie. ~ Zayn Malik. 
#2. Czy kiedykolwiek depilowałeś nogi woskiem? Niall :Depilowałem. Strasznie bolesne doświadczenie. Nigdy więcej. 
#3. Jeśli One Direction byliby zwierzętami, Zayn byłby gorylem, Niall hieną, Louis lwem, Harry szympansem, a Liam małpą. 
#4. Liam : Chciałbym być jeden dzień Niallem, bo on znajduje wszystko co niezwykłe i zabawne. Niall : O tak, Wesołych Świąt 
#5. Myślę, że mogę być bardzo lojalnym chłopakiem. Lubię też myśleć, że jestem romantyczny. ~ Harry Styles. 
#6. Dziennikarz : Czy ty masz motto życiowe? Liam : Żyj swoim snem i nigdy się nie obudź! 
#7. Szukam oddechu, szukam ulgi, trudno tak znaleźć moją drogę, gdy kocham cię poza wiarą. ~ Zayn Malik. 
#8. Mama Harry'ego jest bardzo ładną kobietą. ~ Zayn Malik. 
#9. Co sprawia, że dziewczyna jest piękna? Louis : To marchewka! 
#10. Liam, Harry, Niall i Louis są moimi braćmi od innej matki. ~ Zayn Malik. 
#11. Lou kiedy sie nudzi, zaczepia Harrego dopóki ten nie zareaguje 
#12. Niall kocha rozmawiać z fankami i zadawac im pytania dotyczące jego 
#13. Chłopcy dokuczają Zaynowi, bo ten zawsze przygotowuje sobie strój na drugi dzień, wieczorem. 
#14. Harry lubi, gdy dziewczyna pachnie miętą.
#15. "Kocham swoje ubrania. Nienawidzę kiedy muszę założyć coś dwa razy." - Louis. 
#16. Niall chce dziewczyny, która sprawi, że będzie się uśmiechał, gdy tylko na nią spojrzy. 
#17. Liam jako dziecko został ugryziony w kostkę, przez węża. 
#18. Harry i Niall chcą zamieszkać w domku przy plaży, gdy będą starzy. 
#19. Gdy byli na zakupach, Lou włożył do tylnej kieszeni spodni Harrego niewykorzystaną cenę z kodem, aby włączył się alarm.
#20. Harry nie lubi dziewczyn, które palą. 
#21. Chłopacy regularnie grają w prawda czy wyzwanie w tour busie. 
#22. Bez czego nie możecie żyć?" Liam: "Bez produktów do włosów", Zayn: "Bez kurczaka.", Niall: "Bez spania."
#23. Niall uważa ze jest najmniej atrakcyjny z całego zespolu.
#24. Kiedy Louis był młodszy, chciał uciec i dołączyć do cyrku.
#25. Czasami, jeśli Niall jest zdenerwowany unika kontaktu wzrokowego i śmieje się więcej niż zwykle.
#26. Harry: -Marzę, żeby mieć dziewczynę i przytulać się w nocy do niej, a nie do mojej poduszki.
#27. Fanka : Jesteś piękny. Zayn : Nie tak jak ty. 
#28. Niall lubi robić swoje imię ze spaghetti, ale musimy mu pomóc, ponieważ on zazwyczaj wszystko je. ~ Zayn Malik. 
#29. Gdybym mógł mieć jakąkolwiek super moc, prawdopodobnie byłoby to zostanie wiecznie młodym. ~ Zayn Malik. 
#30. Żyłem bardzo cicho, nudno i spokojnie przed zespołem. ~ Zayn Malik. 
#31. Moje postanowienie noworoczne, to zdecydowanie rzucić palenie. Muszę to zrobić. ~ Zayn Malik. 
#32. Jesteśmy jak pięć najlepszych przyjaciół. ~ Zayn Malik
#33.  Mam nadzieję, że będę wyglądać jak Simon Cowell, kiedy będę w jego wieku. ~ Zayn Malik. 
#34. Harry: Mam dziwne nozdrza.
#35. Liam: Harry kręci swoje włosy. Niall: Bo są proste. Louis: Nie, to jest peruka. Harry: Jestem łysy.. 
#36. Gdyby chłopcy mogli zmienić swoje imiona Liam chciałby nazywać się Ian, Harry Collin,Louis Norris,Zayn Joey a Niall Michael Buble 
#37.Harry: Jesteś głupi czy coś? Louis: Coś. 
#38. "Zawsze staram się wydostać z kłopotów, podlizując się. Moja mama zauważa to za każdym razem, ale to wciąż działa." - Harry.
#39. Raz gdy Louis powiedział że Harry jest uroczy, ten zaczął się uśmiechać a Zayn dodał: No tylko spójrz na te dołeczki! 
#40. Raz, kiedy Harry wyszedł z łazienki, fanka zapytała go, czy umył ręce. Harry dla żartu odpowiedział "Nie" i ujął jej twarz w dłonie. 
#41. Zayn mówi że kiedy fani krzyczą na jego widok, to naprawdę sprawia że jego serce się uśmiecha. 
#42. Zayn: Płakałem przez tydzień gdy dowiedziałem się, że Święty Mikołaj nie istnieje 
#43. Harry mówi że jeśli naprawdę kogoś polubi, to nie ma znaczenia, czy jest on ich fanem czy nie. 
#44. Louis chciałby odwiedzić Narnię.(hahah ja już byłam xD)
#45.Harry: Nie mogę pracować bez chłopaków, bo po prostu nie czuję się bez nich dobrze. 
#46. Jesteś fanem Harrego Pottera? Harry: Tak, wielkim! Liam: To dlatego ma tak imię. 
#47. Liam wysłał Danielle prezent pod choinkę, ale wysłał go nie tam gdzie trzeba. Pomylił adres. 
#48. Niall czuje się bardziej pewny siebie gdy miał aparat. 
#49. Louis: Kiedyś byłem taką trochę dziewicą z nożem, ale teraz mogę nazywać siebie pro! 
#50. D: Louis i Harry, który był Batmanem, a który Robinem? Niall: Harry to zdecydowanie Robin. Harry: Dlaczego?! 
NO DOBRA 50 FAKTÓW NA DZISIAJ MUSI WYSTARCZYĆ .. :**     WERCIA <3

1 komentarz: