niedziela, 14 października 2012

Komiks Zayn xD

*Rozmowa z rodzicami *

~Ale mi się podoba zayn *_*





moja mama:
~ to ten taki ładny co mi go pokazywałaś?

ja:
~ dokładnie tak! 




 mój tata:
~ że kto?


 ja: 
~ Zayn Malik, on jest pakistańczykiem. a na drugie ma Jawaad! i jest muzułmaninem! <3

 mój tata:
~ aha.

 ja:
~ mamo ładny on jest prawda?



moja mama:
~ no bardzo. taki brunet, bardzo fajny :)

pokazuje zdjęcie tacie a on:
~ ale piękny, naaaprawdę. że on niby ładny jest?

ja:

moja mama do mojego taty: 
- ładny ładny, do ciebie troszeczkę podobny! 

mój tata:

~ nie?! wcale nie. nie jest podobny!

ja:
~ ha! nie podobny bo młodszy i ładniejszy ;]

mój tata:

moja mama:
~ zaprzeczyć nie zaprzeczę ;) jakbym była w twoim wieku to bym go brała!

ja z tatą :
~ mamo, co za słownictwo! 

mama:
~ no co! sama na pewno tak myślisz :)

mój tata:

~ baby są okropne..

ja z mamą:








I co może być? Prosze o komy ;3 
                                                            
                                                                      Olka xx

3 komentarze: